dlc جدید بازی.LittleBigPlanet Update: Free DLC and New Team Picks
نويسنده : artin تاريخ انتشار:دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:dlc جدید بازی,,سونی,اخبار,بازی,ps3,ps4,LittleBigPlanet Update: Free DLC and New Team Picks,

dlc جدید بازی.LittleBigPlanet Update: Free DLC and New Team Picks

PSV: Tearaway

رایگان فصلی موجود برای فقط یک هفته !

ما یک زن و شوهر از جشن ها در سراسر جهان اتفاق می افتد این هفته، بنابراین یک گروه سه نفره از لباس های سرگرم کننده که در این هفته دوباره منتشر شده در فروشگاه پلی استیشن برای کمک به شما را جشن می گیرند این موقعیت های خاص وجود دارد!
چینی لباس های جدید

سال نو چینی SackgirlChinese سال نو Sackboy

این سال نو چینی در روز جمعه و دوست داشتنی ما سال نو چینی Sackboy و Sackgirl بازگشت با فانوس های کاغذی خود را به علامت رسیدن سال اسب !
لباس روز موش خرما

لباس روز موش خرما

در همین حال در فوریه 2 ، آن زمان برای جشن گرفتن روز موش خرما دوباره و مورد علاقه مخلوق کوچک همه را می تواند ظاهر در غلاف خود را با لباس روز موش خرما خود را با جمع آوری دوستان خود را با هم و پوشیدن این لباس شایان ستایش را .

همه از این لباس رایگان در دسترس انتخاب کنید تا از فروشگاه پلی استیشن در اواخر این هفته خواهد شد و در دسترس برای فقط یک هفته خواهد بود ، بنابراین مطمئن شوید که آنها را انتخاب کنید تا و پیوستن به در جشن با همه!

تراکم تیم مدیریت

در l بیا 2 : تیم این هفته تراکم ، ما هنوز هم از دیدن مقدار زیادی از خلاقیت با استفاده از ابزارهای جدید از DC کمیک حق بیمه سطح بسته . یکی از برجسته اخیر این اجرا و ماجراجویی اسلحه های ترکیبی فوق العاده از دیوار پرش وPaintinator !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات وب
نويسندگان